رویدادها آرشیو خبر ها
صحبت های الگری بعد از شکست در اولین دیدار

صحبت های الگری بعد از شکست در اولین دیدار

مکس آلگری از وضعیت نامشخص ویدال و یا باخت در بازی دوستانه به تیمی آماتور نگران نیست. امروز اولین بازی دوستانه یوونتوس با تیم لوچنتو تحت هدایت آلگری انجام شد و یوونتوس 3-2 نتیجه را واگذار کرد.

"من می خواستم ببینیم بعد از تمرینات سخت و شدیدی که داشتیم بازیکنان چگونه بازی میکنند ، پاهای ما کمی سنگین بود. من چند روز اول حدس می زدم که اینگونه شود ، اما جو بسیار خوبی وجود دارد و همه می خواهند تا به سختی تلاش کنند. از دوشنبه ما به صورت جدی بازی خود را شروع خواهیم کرد و بعد از آن اولین بازی رسمی دوستانه ما در برابر تیم چزنا خواهد بود."

از آلگری درباره وضعیت ویدال پرسیده شد که در جواب گفت: "من نگران نیستم. او بازیکن یوونتوس است و من ریلکس هستم. من با او صحبت کرده ام ، همان طور که با بقیه بازیکنان که در نقاط مختلف جهان هستند صحبت کرده ام"

آلگری در بازی دوستانه امروز سیستم 4-3-2-1 را امتحان کرد و توضیح داد که چگونه دوره جدیدی را بعد از دوره کنته خواهد آورد.

"حرکت هوشمندانه ای نیست تا سیستمی را که به خوبی کار میکند کلا عوض کرد ، اما من تغییراتی را ایجاد خواهم کرد. چیز عادی است تا کاری که مربی مانند کنته انجام داده در یادها بماند ، اما در فوتبال و زندگی همه چیز تغییر میکند"

آلگری در مورد رقیبان یووه گفت: "ناپولی و رم رقیبان اصلی ما در رقابت ها خواهند بود ، همانطور که اینتر و میلان و فیورنتینا هستند.

یوونتوس بعد از سه اسکودتو در این فصل حضور خواهد داشت و اسکودتو چهارم نیز خوشایند است اما رقابت سختی خواهد بود"

هم چنین آلگری در مورد موراتا که تا 50 روز به علت مصدومیت نمیتواند بازی کند گفت: "او فقط یک روز با ما بود ، او بسیار بد شانس است. ما باید به جنبه مثبت آن گاه کنیم ، اینکه او از اول فصل با ما خواهد بود"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
رضا قاسمی
رضا قاسمی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: